onsdag 12. januar 2011

Woody sandalwood


Body Shops parfymeoljer har kommet og gått, og kommet igjen by popular demand. Woody Sandalwood er en av dem. Den var borte i mange år, men ble relansert for noen år siden sammen med Dewberry, Fuzzy Peach og noen til. Nå er den kanskje borte igjen?

Woody Sandalwood er en mørk, varm og ren sandelduft, med bittesmå innslag av sedertre, patsjuli, vanilje, musk og amber. Ikke en blomst i sikte. Den kan brukes av både kvinner og menn. Oljekonsistensen gjør at duften sitter hele dagen - og at den ikke er PANGsterk som andre krydrete parfymer kan være i blant.

For meg er det definitivt en høstparfyme - jeg kjøpte den første lille flasken i oktober 1992 og har brukt den mye hver høst, og den minner meg veldig om hyppige osloturer med konserter i gymnasårene. Denne er jeg aldri uten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Denne har jeg også! Ble litt i stuss når jeg kjøpte den, lurte på om jeg egentlig fikk med meg hjem en manneparfyme...! Men har ikke angret. Har hatt og brukt min i ca 5 år nå og den har ikke tapt seg. Og den er jo superdrøy - a little goes a long way indeed! Jeg har fått tilbakemelding på at den lukter røkelse på meg. Selv kjenner jeg cola-lukt når jeg lukter på flakongen...!(kjenn selv når du er på Body Shop..!)

Glamourbibliotekaren sa...

Jeg tror ikke den finnes på Body Shop lenger, men jeg har fremdeles halve flaska igjen av den jeg kjøpte i 1992 - i tillegg til en uåpnet en fra 2002.