onsdag 15. juni 2011

Citrus Verbena Summer Fragrance

En av mine absolutte favoritter om sommeren! Denne fikk jeg av mannen min for 3-4 år siden, en junidag, og jeg brukte den nesten hver dag den sommeren. Det er en sprudlende frisk sitrusduft med økologisk verbena fra Korsika, sitronolje fra Sicilia og grapefrukt-ekstrakt fra Italia.

Diger flaske, 150 ml, hvilket er bra - for jeg tror kanskje akkurat denne utgaven min er en limited edition. Men jeg mener at L'Occitane har noe lignende i hyllene sine nå også.

3 kommentarer:

Ine sa...

Den høres deilig ut! Og hurra - L'Occitane bruker ikke dyreforsøk :)

Glamourbibliotekaren sa...

Den er super på alle måter!

Ingrid Svennevig Hagen sa...

Dette er en av mine sommerfavoritter, men det er ikke så lett å få tak i den. Jeg har bare en liten flaske selv og skulle gjerne hatt en stor flaske! Den minner meg om sommerferien i Italia i fjor, hvor jeg brukte den med hensikt for at den skulle minne meg om varme sommerkvelder.