tirsdag 16. juni 2015

White Zagora


Denne fikk jeg i bursdagsgave av mannen min i fjor. Jeg hadde aldri hørt om den før! The Different Company kjente jeg jo godt, jeg har en flaske og ymse prøver fra dem, og liker mange av de andre også. Denne var derimot ganske ny, og jeg hadde ikke vært på Heaven Scent på en stund og dermed var den helt splitter ny for meg. Det er en herlig sommerlig frisk neroli-duft, og neroli er jo noe av det beste jeg vet i parfymer. Herlig unisex og oldschool. Nok en innertier fra min elskede, han er flink til å finne parfymer jeg liker uten at jeg vet at de eksisterer! Parfymøren er Emilie Copperman, den regnes som "oriental" og ble laget i 2013.  

Toppnoter: Neroli, bergamot, sitron
Hjertenoter: Appelsinblomst, ferskenblomst, tuberose
Basenoter: Osmanthus, hvit musk, amber. 

Denne skal jeg virkelig bruke i sommer også!

Ingen kommentarer: